Kazaņā (Tatarstāna) licencēta Mācību centra Lando direktore un dibinātāja, vadības sfēras zinātņu doktore Irina Lando vada ātras lasīšanas kursu biznesmeņiem. Auditorija ir ļoti dzīva un prasīga. Uz ātru lasīšanu galvenokārt nāk biznesa cilvēki, kam ir svarīgi visu paspēt.
Eksistē daudz noturīgu mītu un pasaku par ātru lasīšanu. Jūs noteikti esat dzirdējuši, ka ātra lasīšana ir lasīšana pa diagonāli. Bet ieslēgsim kritisko domāšanu. Kādā veidā izvietoti atslēgas vārdi tekstā? Tie nekad nav pa diagonāli. Atslēgas vārdi var būt sastopami gan katrā rindiņā, gan rindkopā. Turklāt acu kustības drīzāk atgādinās slalomu – kā slēpotājs laižas lejā no kalna, bet nekādi – pa diagonāli. Pat pārskatot jau pazīstamu tekstu, mēs neizmantojam acu kustību pa diagonāli.
Irina Lando televīzijā tiešajā ēterā runā par bērnu attīstību
Šodien licencēta Mācību centra Lando direktore un dibinātāja, vadības sfēras zinātņu doktore Irina Lando televīzijā tiešajā ēterā pastāstīja, kā labāk darboties ar bērniem, kā attīstīt radošās spējas.
Daudzi vecāki baidās palaist garām vajadzīgo momentu: bet ja nu bērnam ir talants, bet mēs nepamanījām. Ja nu pēkšņi mēs nepaspēsim to attīstīt?
Pirmkārt, ja bērnam patiešām ir spilgts iedzimts talants, šo talantu ir grūti nepamanīt. Ja bērnam pastāvīgi gribas zīmēt, viņš tad zīmēs gan ar kociņu uz krāsns, gan ar krītu uz asfalta, gan ar zīmuļiem un krāsām. Diez vai vecāki to varēs palaist garām.
Nodarbības 2. klasei. Kā palīdzēt otrklasniekam? Mācības bez mocībām.
Brīvdienās Lando jau desmit gadus darbojas programma Mācības bez mocībām, kuras mērķis ir palīdzēt otrklasniekiem un viņu vecākiem. Nodarbības 2. klasei notiek Licencētā mācību centrā Lando.
Otrklasniekiem katrā brīvdienu dienā ir trīs stundas. Nodarbības vada lielisks pedagogs – Marina Kočkina. Tā ir skolotāja ar lielo burtu.
Lūk, daudzi mūsu klienti atved pie Marinas jau trešo bērnu.
Mūsdienu skola vairs neprot mācīt, bet ir lieliski iemācījusies izvirzīt prasības. Tādējādi, vecākiem pastāvīgi stāsta, ka rezultāts ir atkarīgs tikai no viņiem, ka viņiem, vecākiem jāiemāca bērnam mācīties, jāiemāca viņam rakstīt sacerējumus, jāiemāca mutisko skaitīšanu, skaitļa sastāvu un vārda sastāvu. Jūs redzējāt, cik daudzi mūsdienu izglītojamie nesaprot starpību starp vārda, teikuma sastāvu un teikuma analīzi?