Licencēts mācību centrs LANDO. LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553

Ātrlasīšana (ātrā lasīšana), ātrā iegaumēšana.
Uzreiz gribu uzsvērt: nekādu hipnozi, nekādu ielaušanos smadzenēs no ārienes mēs neizmantojam, brīdina LANDO Ātrlasīšanas un intelekta attīstības skolas direktore Irīna Lando. – Sistēmai, pēc kuras mēs strādājam, pasaulē nav analogu. Tā ir principiāli jauna nestandarta pieeja gluži tradicionālām lietām...


 

Smadzenes – vismodernākais dators, Tikai jāiemācās optimāli izmantot to iespējas...

Ātrlasīšana (ātrā lasīšana), ātrā iegaumēšana.

Uzreiz gribu uzsvērt: nekādu hipnozi, nekādu ielaušanos smadzenēs no ārienes mēs neizmantojam, brīdina LANDO Ātrlasīšanas un intelekta attīstības skolas direktore Irīna Lando. – Sistēmai, pēc kuras mēs strādājam, pasaulē nav analogu. Tā ir principiāli jauna nestandarta pieeja gluži tradicionālām lietām...

Uztrenē savas smadzenes!

LANDO skolas vizītkarte ir ātrlasīšanas un ātras iegaumēšanas iemācīšana.

Pār mums brāžas vesela informācijas viesuļvētra, – Irīna paskaidro. – Reizēm pilnīgi ūdens smeļas mutē! Turklāt tas ir aktuāli kā skolniekam un studentam, tā arī pieaugušajam, strādājošam cilvēkam. Ja mēs “iemācīsim” savas smadzenes visu uztvert un iegaumēt ātrāk un efektīvāk, tas atklās mums kolosālas iespējas, dos milzīgu laika un spēku ietaupījumu.

LANDO skolā rezultāts ir jūtams jau pēc pirmās pusotru stundu ilgās nodarbības. Cilvēks iegaumē gandrīz vai divreiz vairāk salīdzinājumā ar saviem līdzšinējiem rekordiem, lasīšanas un teksta uztveres ātrums palielinās tiktāl, ka pārsteidz pašu apmācāmo.

Pāris nodarbības – un skolas vecuma bērni, piemēram, 2 sekundēs var izlasīt 7 rindiņas no grāmatas. Pieaugušie trešdaļsekundē – no vienas rindiņas līdz rindkopai (izmēra ar metronomu). Beidzis ātrlasīšanas kursa pirmo pakāpi, cilvēks ir spējīgs paralēli lasīt trīs grāmatas. Bet otrajā pakāpē – izlasījis nepazīstama teksta pirmo lappusi un ķeroties pie otrās, viņš paralēli var pārstāstīt pirmās lappuses saturu...

Mācies kā... pasakā!

Šeit var uzsākt mācības 3 gadu vecumā. Mazais ierodas šeit – un nokļūst tieši pasakā. Vai, precīzāk sakot, “Burvestību un brīnumdarīšanas skolā”.

Patiesi, it kā pēc brīnumnūjiņas mājiena mazie sāk ātri lasīt, rakstīt, zīmēt. Risina piemērus, tostarp arī reizina un dala. Un vienīgais, kas pēc četras stundas (!) ilgušām nodarbībām rada viņos nepatiku – ka “tik ātri viss beidzās”...

Pēc Irīnas vārdiem, pirmsskolnieki te mācās kopā ar vecākiem. Tas ir nepieciešami: ja mazulim rodas kādas problēmas, pieaugušie tūlīt reaģē uz tām.

Par tik daudz ko vecāki reizēm nemaz nepadomā! Piemēram, piecu vai sešu gadu vecumā bērns neprot zīmēt vai veidot. Parastā reakcija: kas par to, nu nebūs viņš nedz mākslinieks, nedz skulptors. Bet bērnam taču ir priekšā skola, bet viņš pat pildspalvu nevarēs saturēt rokā, kā pienākas!

Vai pievērsīsimies saskarsmes problēmām. Bērns parasti ir atklāts. Taču viņa lūgumi paspēlēties ar viņu vai palasīt bieži vien atduras pret “nav laika!”, “atstājies!”, “liec mani mierā!” utt. Arī uz to LANDO skolas skolotāji vērš savu pieaugušo “skolnieku” uzmanību. Viņi nevienam neko neuzspiež, vienkārši piedāvā metodes. Un, ja tu tās liksi lietā, mazais izaugs par gudru, veselīgu, atklātu cilvēku, priecēs tevi un citus...

Mācīties vajag... ar labsajūtu!

LANDO skolā ir daudz parasto skolu skolēnu. Galvenokārt bērnus šurp atved ķezas ar kādu priekšmetu.

Iemesli parasti ir vieni un tie paši, Irīna saka. “Nesaprotu”, “Nav interesanti”, “Man tas nav vajadzīgs”. Kāpēc tā notiek?

Man nenāk ne prātā itin visā vainot parasto skolu. Tur skolotājs ir nolikts ļoti nežēlīgos apstākļos: lūk, klase ar 25-30 skolniekiem, lūk, programma, kura ir jāizņem. Bet katrs no šiem 25-30 skolniekiem vielu taču uztver citādi! Kāds aptver ātrāk, kāds – lēnāk, kāds labāk uztver ar redzi, cits – ar dzirdi... Ir pat tests par tēmu “Kā jūs ērtāk mācīt?” Bet kuram tad skolā ir iespējas atļauties tādus individuālus “smalkumus”?

Mēs sākam ar to, ka padarām skolniekam “sāpīgo” priekšmetu INTERESANTU. Pie tam – jebkuru priekšmetu, tāpēc ka esam ķērušies pie visas skolas pamatprogrammas: pie matemātikas, fizikas, valodām utt. Mūsu mērķis nav “lāpīt” baltos plankumus, bet gan parādīt priekšmeta skaistumu kopumā. Plus parādīt skolniekam šā priekšmeta piesaisti dzīvei, lai neuzrastos jautājumi: “Bet kāpēc man tas vajadzīgs?”

Atceros, reiz mēs desmitgadīgiem bērniem uzdevām grafikus no augstākās matemātikas kursa. Pēc tam viņu atrisinātos uzdevumus parādījām datorā trīsdimensiju attēlā: “Paskaties, kā izskatās tas, ko tu tikko risināji!” Bērni vai spiedza aiz sajūsmas, tik skaisti tas bija! Esmu pārliecināta: ja līdz tam brīdim matemātiku kāds arī uztvēra kā kaut ko sausu un garlaicīgu, tad tagad no tādas attieksmes nav palicis ne pēdas...

Kad barjera starp bērnu un “neinteresanto” priekšmetu ir likvidēta un bērns ir gatavs pieņemt to, ko mēs esam gatavi viņam dot – rezultāti nav ilgi jāgaida. 5 dienās (protams, ja ir bāzes zināšanas) mēs iedodam skolas trīs gadu programmas apjomu!

...Un vēl LANDO skolā ir pieņemts bērnus uzslavēt. Jebkurā iespējamā gadījumā (protams, ja tāds ir), par katru solīti uz priekšu! Un jūs būtu zinājuši, kādus brīnumus spēj pozitīva motivācija!

Par pareizām atbildēm te apbalvo... ar pērlēm. Patiesi, ir vērts papūlēties! Bērniem “ieslēdzas” viss – gan interese, gan iztēle, gan, protams, vēlme pareizi atbildēt un iegūt balvu. Viens puikiņš tādā veidā vāca – pērlītes, un uzdāvināja mammai veselu kaklarotu. Viņš bija dikti lepns: pats nopelnījis!


“Es esmu akls, mēms, stulbs...”

Viena no sarežģītākajām LANDO skolas “audzēkņu” kategorijām ir biznesmeņi. No vienas puses, tā ir spējīga auditorija – ātri apjēdz, smadzenes ir labi trenētas – ik dienu taču tik daudz kas ir jāapgroza galvā!

Taču, no otras puses, dažs labs ir pārmērīgi pašpārliecināts. Atgadās pat, ka mēģina pasniedzējam diktēt, KĀ šim viņus mācīt.

Tādus mēs treninga laikā nosēdinām blakus studentiem, Irīna smaida. – Un kad studenti sāk šos apdzīt, viņu patmīlība dabū krietni ciest. “Kā tā, šie noguldīs mani uz lāpstiņām?!” Uzliesmo azarts. Un rezultātā – vienkārši lieliski panākumi.

Bez vispārējām nodarbībām – ātrlasīšanas un ātrās iegaumēšanas, biznesmeņu vidū liela popularitāte ir arī specializētajiem biznestreningiem “Matrica” un “Sistēmiskā domāšana biznesā”.

“Matricas” būtība ir prasmē iejusties visnegaidītākajā lomā. Piemēram, trenings “Es esmu akls”: cilvēkam aizsien acis, un veselu dienu viņam ir jāiztiek bez redzes (tiesa gan, viņam dod pavadoni). Ir jāspēj iedzīvoties jaunajā lomā, rast kontaktu ar tiem, kuru pakalpojumi tev ir nepieciešami, jāiemācās izmantot šos pakalpojumus... Vai cits trenings “Es esmu mēms”, kad augu dienu domas ir jāizsaka tikai ar žestiem. (Toties pēc tam katram vārdam tik tiešām ir neatkārtojama “garša”!) Un vēl ir trenings “Esmu stulbenis”, kad gudram cilvēkam nākas piespiest sevi domāt un rīkoties kā pēdējai aunapierei. Starp citu, tieši šis trenings ir ārkārtīgi sarežģīts, nebūt ne katram pa zobam!

Biznesa treningu laikā negaidīti atklājās vēl kāda to priekšrocība, Irīna piezīmē. – Cilvēki sāka apspriest savas problēmas, dalīties pieredzē. Viens sūkstās: problēmu ka biezs, un viņš nezinot, kā tās atrisināt. Cits tūlīt: “Kāda tur problēma – tās ir iespējas!” Trešais atceras: kaut kas līdzīgs esot noticis ar viņu, ceturtais piespēlē ideju, kā iztaisnot situāciju ar minimāliem zaudējumiem... Tas taču ir vienkārši lieliski!


Firma garantē

Patlaban LANDO skola piedāvā 40 mācību programmas. Vairumu no tām var, tā teikt, izmēģināt 3 stundas ilgā treningā, un ja iepatiksies, jums piedāvās veselu programmu. Izņemot “klasiku” – ātrlasīšanu un ātru iegaumēšanu, var pamēģināt tādu “eksotiku” kā “Brīnumzeme” pieaugušajiem, leļļu terapiju un smilšu terapiju, kā arī vēl daudz, daudz ko citu.

Visas jaunās programmas, kādas mēs palaižam, sākumā testējam uz sevi un uz saviem bērniem, atvadoties saka Irīna. – Tas mums dod simtprocentīgu garantiju: mēs zinām, kā kas “nostrādā”, kādus rezultātus dod.

Pati būdama lietišķs cilvēks, priekšplānā es vienmēr izvirzu praktisku pieeju. Tas ir, ja jūs esat ieguldījuši apmācībā laiku un naudu, tad maksimāli īsā laikā jums jāiegūst tādas zināšanas un prasmes, lai vēlāk ieguldītais atgrieztos simtkārtīgi. Un varat būt pārliecināti – jums tas izdosies.



Lando® – Ātras iegaumēšanas skola
Izglītības un zinātnes ministrijas licence nr. 3360800220
Ātrlasīšana, ātra iegaumēšana, valodu mācīšana, zīmēšana, oratora māksla, psiholoģija
Rīga, A. Čaka iela 83/85 (atsevišķa savrupmāja pagalmā)
tālr. +371 67273009; mob. tālr. +371 29433553; fakss +371 67273010
RAKSTĪT VĒSTULI

WWW.LANDO.LV
www.skolaplus.lv – raksti vecākiem
www.poni.lv – materiāli nodarbībām ar bērniem
www.oratorika.lv – Oratora mākslas akadēmija. Oratora mākslas kursi Rīgā.

Strādājam no 1999. gada. Mēs piedalījāmies 10 Eiropas projektos. Tikai pēdējā projekta ietvaros mācībās piedalījās 2652 cilvēki no Latvijas Republikas 21 rajona.
Grāmatu sērija "Viena klase - par vienu dienu"® - Ir izdotas 16 grāmatas.
Attēlā – mūsu ofiss Rīgā.

NOFORMĒT PIETEIKUMU

Jaunumi

 

logo 2 3 1

 

 

Licencēts mācību centrs LANDO

LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Kontakti

 

   Rīga, A. Čaka iela 83/85
 
  +37167273009, +37129433553
 

Copyright © LANDO 2018, All Rights Reserved.

Яндекс.Метрика